2010年2月21日 星期日

英國-Battersea Dogs & Cats Home 150周年郵票


喜愛貓或狗又集郵的你相信會喜愛這套郵票。英國郵政為Battersea Dogs & Cats Home 150周年,在2010311日發行一套10枚連體的郵票,每枚郵票上面分別是一款以前經該中心接收及被人領養的貓或狗,73貓。



首日封



除了首日封外,還會發行紀念章封,紀念章由皇家鑄幣廠製作,但暫時未有實物可見。


網頁: http://www.royalmail.com/portal/rm/shop?catId=9300091&pageId=shp_category&category=cat35760022


1 則留言:

  1. 好想好想買俾女兒做生日禮物,請問知唔知有係咩方法係香港可以買到? 
    [版主回覆03/20/2010 10:53:00]留意一下香港郵政, 有時會發售外國郵品,不過可能是有關郵品發售一段時間後香港才有:
    http://www.hongkongpoststamps.com/chi/overseas_stamps/index.htm

    回覆刪除