2010年10月16日 星期六

奧地利女王瑪利亞特雷莎 (Maria Theresa)郵票


去過奧地利旅行,都聽過「肥婆奶奶」哈斯堡皇朝的女王瑪利亞特雷莎 (Maria Theresa, 1710-1780)。她是奧地利大女公爵、匈牙利和波希米亞女王,丈夫為神聖羅馬帝國國王佛朗茨史提芬一世 (Francis Stephen I) 。她生有16個兒女,以政治婚姻維持其帝業。2010108日,奧地利便安排發行一枚郵票。當中的油畫來自維也維宮廷畫師 Martin van Meytens 1750年的作品。


2 則留言:

  1. 噢!地利 Oh!tria16/10/10 03:15

    你消息靈通過我.我搵日去買.
    [版主回覆10/16/2010 07:24:00]你地的"Black print" 當然不是郵票, 其實有沒有收藏價值?

    回覆刪除
  2. 噢!地利 Oh!tria4/11/10 03:12

    我今日買咗呢個郵票. 唔係好清楚Black Print有冇收藏價值播.

    回覆刪除