2008年4月13日 星期日

Oyster and Wine Bar, Shereton Hotel


今日介紹的是尖沙咀Shereton Hotel Oyster & Wine Bar 的星期日早午自助餐(Brunch)。這個地方是香港酒店中除了洲際酒店外,出名吃即開生蚝的地方。洲際酒店的星期日早午自助餐,越吃越貴,現在(5月)已收$7XX。但Oyster & Wine Bar 只收$5XX。食物種類當然不能比下去,人地還有龍蝦,甜品都有十多款。但有靚蚝吃,已心滿意足。


餐廳在18樓,穿過落地玻璃窗,盡覽維港景色。夜景相信更迷人。




一入門口,已見蚝吧放滿各種海鮮:5款生蚝,熟的大蝦(有手掌般大)、翡翠螺、蟹、魚生、壽司、巴馬火腿、自製式沙律、龍蝦咯爺等。

其他吃過的人說有鵝肝醬,今次不見,失望。



有兩款brunch選擇,有跟任飲香檳或跟任飲澳洲汽酒,價錢當然差少許,不過只是數十元。




最然吃靚蟹的時間已過,蟹的蟹羔仍然很好吃。大蝦有手掌般大,肉質很爽。



魚生比很多壽司店生鮮。



生蚝生鮮得不能形容,只加檸檬汁已很好食,不需加茄汁,否則破壞其原味。

即叫即開,吃完可以再叫




油浸鴨肉,很滑。



雖然主菜有羊,但仍有烤羊。



法國洋蔥湯,麵包直接放在湯中,還是第一次。湯是要叫待應落單做不是自己拿。



講明是早午餐,當然有蛋食啦,有三款選擇。



主菜亦有幾款選擇,有牛、羊、魚、牛肉漢堡包和意粉。這是燉牛尾長通粉。


還有幾款熟蚝選擇,不過太飽了,沒有叫。



甜品是自助的,除了pancake 生果,蜂蜜蘆薈,還有芝士蛋撻及apple crumble等不過品種略少,女士會失望。




14 則留言:

  1. 好耐無去食過自助餐了..搵日去試吓先~~

    回覆刪除
  2. 有好嘢食都冇用,都沒有靚景,全景都是灰曚曚

    回覆刪除
  3. Lovebeauty 愛美麗14/4/08 16:17

    好似好正喎!但要$5XX就唔捨得。

    回覆刪除
  4. 我第一次上來 , 多多指教 !
    我減左 18 磅 , 得閒上黎我個 Blog 睇下喇 !
     

    回覆刪除
  5. 洲際果間係$638咋喎! $738果個係Grand Hyatt 既Tiffin
    呢間我食晚上食過dinner,HSBC仲有折添!
    不過咩香檳黎架?

    回覆刪除
  6. No, 我另外想訂5月吃洲際 Sunday brunch, 不過依伙說是加了價.

    回覆刪除
  7. 天蠍GG: 我鬼知甚麼酒.我只知飲的是澳洲汽酒.

    回覆刪除
  8. 你唔知咩酒,咁佢同洲際點解會相差咁多$,咪就係因為d酒唔同囉!
    [版主回覆04/15/2008 12:38:00]天蠍 GG: 我相信那款 G.H. MUMM 香檳也不便宜。 洲際酒店的 brunch 食物款式比 Oyster & Wine Bar 多 , 貴亦有道理 . 不過食物款式太多反而不能嘗試每一款。

    回覆刪除
  9. yummy yummy yummy

    回覆刪除
  10. 面包face15/4/08 13:33

    好吸引...不過未食過咁貴既自助餐, 仲要係早午餐添

    回覆刪除
  11. 好好味咁 ~
    500 好似貴左 d bor ...

    回覆刪除
  12. 好食, 只是中午太貴了. 我想我豪不起呢 ~

    回覆刪除
  13. Osyter bar 野食唔錯, 但係較小選擇......通常有香檳同紅酒選擇我一定選香檳(貴d ma), 但係呢間餐廳d house wine紅酒一流(澳洲).....  搞到我飲下香檳又飲下紅酒 ^^

    回覆刪除