2009年9月20日 星期日

健力士黑啤郵票

1759年,年輕的亞瑟健力士(Arthur Guinness) 得到政府在都柏林聖占武士門批地9,000年以營運一間細小的釀酒廠。時至今日健力士已成為世界有名的釀酒品牌。



當年的批地文件。租約先付100磅,每年租金45磅。


大家喜歡飲啤酒的朋友,相信會熟悉健力士的黑啤。以前由歌星林子祥拍廣告。


為紀念今年是健力士250周年,愛爾蘭郵政發行了以公司創辦人亞瑟健力士肖像為題的郵票。



郵票


首日封


2 則留言:

  1. 你唔講真係唔知係黑啤郵票喎
    [版主回覆09/21/2009 14:36:00]只因健力士是愛爾蘭著名品牌, 但政府唔適合為私人公司賣廣告.

    回覆刪除
  2. 第一次見,我鐘意UK郵票,愛爾蘭郵票,UK都用唔用到??
    [版主回覆10/14/2009 11:51:00]愛爾蘭成為國家很久, 英國當然唔會用第二個國家的郵票.

    回覆刪除