2016年11月27日 星期日

德福廣場 星 ‧ 光 ‧ 幻彩萬華鏡


呢個名稱,背後是攪甚麼呢?德凍廣場的Facebook介紹如下:「去北歐睇流星同極光,順便過個浪漫白色聖誕?Good Idea!心動不如行動,而家就嚟德福廣場啦!你可以同摯愛一次過睇曬罕見嘅流星雨同極光靚景,拖住BB置身係巨型萬花筒入面享受360 度絕美幻境!場內仲有高達 20 呎嘅魔幻聖誕樹,感受飄雪下嘅歐洲小鎮添!而獨獨嘅你…都可以係萬花筒入面影張靚相呃LIKE嘅?!」

 
 
 

德福廣場1期地下中央展場嘅「幻彩萬華鏡」,走入萬華鏡嘅夢幻世界,同場仲有「浪漫星.光館」,留係香港都可以睇北極光?都是模真實景像吧。星期六仍未開放不知甚麼胡蘆賣甚麼藥。

只要你眼夠定,手夠快,捕捉萬花筒圖案最完整嘅一刻,德福廣場就即刻送你Starbucks現金卷!名額有限,最緊要快!(20位)(讚好「Telford Plaza德福廣場」專頁及此帖; 喺下面留言位置上傳萬花筒圖案最完整嘅一刻嘅截圖;及 於留言位置Tag 2位朋友,並寫上你想同佢地黎德福廣場影相既原因。)


 

德福廣場1期的其他聖誕佈置。
 
 
在德福廣場二期,今年走廊完全不見天花的聖。是因為經而在佈減經?沒有聖誕佈置又真是欠缺節日氣氛。







 
二期中庭的聖誕樹及周圍佈置的雪人和鹿。

 看完,感覺一般。

日期:即日至201712

時間:中午12時至晚上9

沒有留言:

張貼留言