2007年7月23日 星期一

J W Marriott 萬豪酒店中午自助餐


今天放假,與老婆去金鐘萬豪酒店吃中午自助餐。自助餐位於酒店Cafe,由中午12時至下午230分。$238一位,收加一服務費。該處可以部份望尖沙咀,環境可以接受。

á電梯大堂的酒櫃。

食物呢,以這價錢,已十分豐富,特別是海鮮料食物。


海鮮還有蟹籽沙律、蟹及長蟹腳。



á忌廉蘑菇湯,另有木瓜雪耳湯。



很久未有吃這麼多碟食物,不過自助餐不能經常食,食太多會肥呀。


9 則留言:

  1. 小白龍24/7/07 11:12

     嘩..好味呀... 但我減緊肥...唔食得

    回覆刪除
  2. 睇見都好想食呀

    回覆刪除
  3. 我個時向金鐘返公,間中都會同同事一齊去食自助餐架,不過自從調走左去數碼港後...就好少機會了,萬豪都係我地咁多個同事覺得好過其他附近的酒店buffet, 香格里拉酒店的cafe two都好多野食架,不過有白金卡會平些架,我都好想同男友去食呀....

    回覆刪除
  4. Soldier主任:「不可返回頭路啦...向前啦.」--- 有意思,哈哈... 另外,感謝到訪。 你用D美味咁引我,我六塊腹肌之會消失,你要負責呀!我會在立法會質詢你的,小心啦!Ha Ha ....

    回覆刪除
  5. 我都好鍾意食 buffet,又可以坐耐 d 傾下計,食物又多選擇 .......

    回覆刪除
  6. Christy.kaikai25/7/07 12:55

    wah! 好好味!

    回覆刪除
  7. 係....正

    回覆刪除
  8. 嘩!圖文並茂...好清楚又好美味呀!太太滿意嗎? 不過我食自助餐總遜色一點...因為胃口沒那麼大呀..很快見飽!

    回覆刪除
  9. oh!, 同一日既晚上我都係度食dinnerbuffet喎~ 我食左士多啤梨同cookie & cream,除左古古力,另一款係咩黎架 ? oh~我唔記得影魚生,見到你有影喎~ 唉 ~都唔知點解咁少又細既,cafe too果d大舊好多架~

    回覆刪除