2007年5月29日 星期二

法國紅酒介紹



近日在Watson Wine Cellar買了一支法國波爾多的Pauillac產區2002年Chateau Haut-Bages Liberal 紅酒,味道不錯,特價$3xx。希望飲紅酒的你會喜歡。


7 則留言:

  1. 味道偏果味還時比較濃味呢?

    回覆刪除
  2. 有少許果味。

    回覆刪除
  3. 我鐘意飲啲比較 fruity 的, 太 dry 唔太鐘意. 我也比較鐘意飲味道較穩定的澳洲酒, 並不是它價錢平, 而是喜歡那種味道, 而法國酒在不同時間就有同曾次, 我唔識幾時飲才是最好. 相反, 澳洲酒和法國酒同一級數的話, 價錢便相差十幾倍. 我飲過最豪的法國酒是九百幾蚊, 但都唔及百幾蚊的澳洲酒. 不過飲酒呢家野係好個人, 有幾會再慢慢傾.

    回覆刪除
  4. 天蠍GG2/6/07 12:53

    $3xx, 好貴耶, 我果既都係 $250以下既酒 ~

    回覆刪除
  5. 紅酒的價格見仁見智啦.飲過1,2百元的紅酒,都想知貴啲的酒會否味道較好.

    回覆刪除
  6. 天蠍GG3/6/07 15:15

    我可以講你知,唔會愈貴就一定愈好飲!(當然視乎個人口味)

    回覆刪除
  7. GG, 當然啦. 飲酒是視乎個人口味.價錢是其次.大家日後可以交流飲酒心得.

    回覆刪除