2009年2月19日 星期四

L'Hotel 9/F 自助晚餐

L’Hotel (如心海景酒店暨會議中心),大家可能未聽過。不過如果講如心廣場,或者大家會知是在荃灣。今次我與老婆便到L’Hotel 9/FCafé Circles 吃自助晚餐。可能是位置與酒店未有知名度,我在平日去吃晚上7時前是得「小貓三兩隻」,即使整晚亦有一半枱是「吉」,所以不訂枱,自己walk in 也很OK。至於甚麼信用咭有優惠,對不起,華懋咭才有優惠。


先來看看咖啡廳的佈置。


一入門口便看見長長的廳枱。不過對正入口,你會坐嗎?



其他位置,佈置簡單又高雅。



收費如何?



看一看部份食物。









 



還有沙律、中西湯、煎大蝦、炸蝦仁、烤羊架、蔥油雞、雪糕、咖喱跟印度薄餅、pizza、海鮮意粉。食物味道大致不錯,可以再去。

有趣事是有個阿婆話食物品種少,又會咁!


地址: 香港荃灣楊屋道8號


6 則留言:

  1. 見你d相,同我地去個晚真係一樣喎~ 食野最緊要岩自己口味嗟~

    回覆刪除
  2. Catherine19/2/09 21:52

    我舊年四月去過...都係平日黎架...但係超多人喎...

    回覆刪除
  3. 嘩!!好多美食

    回覆刪除
  4. 晚餐很貴, 要二佰幾至三佰元, 食物就唔錯, 我喜歡.  

    回覆刪除
  5. ok wo...
    let me try try later...

    回覆刪除
  6. 好介紹

    回覆刪除