2008年8月7日 星期四

馬莎百貨的法國白酒--Riesling 2006 白酒


一直以為過於便宜的葡萄酒未必是優質酒,味道不會易入喉,特別是超市裡那些340元的紅酒。我嘗過馬莎百貨一些葡萄酒,亦並不覺好飲。不過近日偶然興起買了一支法國Alsace 酒區 Jean-Michel Lihrmann of the Cave de Turckheim 酒莊 Riesling 葡萄於 2006年釀製的白葡萄酒,反而覺得不錯,價錢只是9X元。


1 則留言:

  1. ShibaMame8/8/08 01:24

    馬莎有時啲酒ok㗎!好耐以前,佢地賣一隻Rose,約一百元,好好飲,每次買兩枝,飲完再去買,終於有一日,無晒!又唔再入貨!然後出現第二隻rose,買左一枝,但唔係果種味,後來,無再幫馬莎買酒.
    之但係佢嘅食品,真係唔錯,價錢同品質泊得住city super之類...

    回覆刪除