2008年6月17日 星期二

深水埗-新天地拉麵小籠飽

下午去了這間位於深水埗的新天地拉麵小籠飽。我見星期日店佞有很多顧客,怎料平日下午近4時只有一枱顧客。可能是今天下雨,而星期日附近多教堂教友光顧。坐下後,送上荼及一碟薑絲醋。我未點菜已有醋,可謂浪費。


 


我點了雞燴麵及煎窩貼,味道可以,不過窩貼爆口,可見師傅失手。



下午430分要清潔,所以侍應迫我結帳,我還在吃麵不應該!


地址:深水埗青山道 155-181 號天悅廣場地下 CA3-5 號舖


4 則留言:

  1. 迫結帳 ~~ 真無禮貌 吾好再去食

    回覆刪除
  2. 咁大碗睇落好像好好味

    回覆刪除
  3. 我係meimel 個blog看到你, 你說你喜歡穿睡的女仔, 我係穿薄薄地既睡的. 感覺會好d. 舒服d , 做愛時便喜歡被他除睡衣, 除內褲, 除乳罩的感覺....一邊熱吻. 一邊除, ....我同他除, 他到我除, 令到大家一同進入高潮的景世, 佢開始個度好粗, 好硬, 進入我陰部打轉, .........好令人陶醉...

    回覆刪除