2007年1月2日 星期二

南蓮園池

今日同大家介紹位於黃大仙志蓮淨苑前的南蓮園池。我在2006年12月23日下午放假一個人到此一遊。南蓮園池是政府邀請志蓮淨苑以仿唐型式建築,然後給予其管理權。公園仍然屬康樂及文化署擁有。園池內種滿特色植物,布茶樹、松樹、羅漢松。另外還有不少有盆景

園池有齋館提供素食午餐及晚餐。另有小買部售買紀念品及小食。小食只是一些三文治、果汁及水。為了園內清潔,遊人只可在小買部進食。我看見有小食買,仲以為是賣齋點心。原來只是三文治,毫無特色,有點失望。紀念品亦毫不便宜,茶壺要二千元一個!

下面是其中一些照片,更多美麗的照片可以看我私相簿。




























6 則留言:

  1. Pui Chun Patty3/1/07 12:04

    我都見過好個blog友去過尼個地方, 環境真係好靚喎~
    我都未去過o忝.. 真係要搵次去吓至得喇...

    回覆刪除
  2. 要二千元一個茶壺 好貴呀 請問blog上碟意粉是你煮嗎?可否介紹一下呢?

    回覆刪除
  3. Totoro: 不是我煮.而是我家附近一間名叫"五餅二魚"的餐廳煮的午餐.你都話正呢!

    回覆刪除
  4. "五餅二魚"個名好特別啊

    回覆刪除
  5. Totoro: 因為它是一間由基督教信徒開的餐廳."五餅二魚"是聖經新約一個耶穌顯神跡的故事.

    回覆刪除
  6. 我住得咁近, 都未去過添...  等我搵日去荷里活順道入去睇下先

    回覆刪除